اس ام اس سرکاری
اس ام اس سرکاری
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

برادر زن قاسم دايي زن جاسمه...! قاسم چكاره زن جاسمه...؟

 

فرستنده : MohaMMAD MATTS


 

 

@>---- ، @>---- ، @>---- ، @>--- 
این ۴ شاخه گل رز تقدیم به تو با عشق ، حالا اگه دوستم داری گوشیتو بذار تو آب تا گلم پژمرده نشه!!!ا

 

فرستنده : MohaMMAD MATTS


 

 

٣
٣
٣
بروپايين
سركارنيستى
٣
٣
٣
٣فارشى دوست دارم.

 

فرستنده : 09354xxx858 _ندا


 

 

این حرفا چیه پشت سرم گفتی! از خدا نترسیدی چه بدی در حقت کردم؟ نمی بخشمت هیچ وقت
:
:
:
:
ستاد شوک دهی به آدمای خوب

 

فرستنده : ghazal


 

 

روز زن به شما وهمه دخترهاي عالم
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
هيچ ربطي نداره بيخودي ذوق نكنيد(ستاديادآوري به دختران)

 

فرستنده : 09379xxx289 - cray love


 

 

براي يه نفر اس.ام.اس مياد ميگه : آخ جون جوك ..... ميپره گوشيشو برميداره بعدش مي بينه جوك نبوده كلي ضايع مي شه مثل تو كه الان همين فكر و كردي و ضايع شدی !

 

فرستنده : پیتر حسون


 

 

مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!

 

فرستنده : m@n@


 

 

سلام گلم . شنبه شوهرم ميخوادبه مناسبت روز زن يه جشن حسابي تويه تالار شيك برام بگيره. خيلي خوشحال ميشم كه بياي.
-
-
(طرح دق دادن دوستان متأهل)

 

فرستنده : 09125xxx343_زهرا


 

 

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه.

 

فرستنده : koko


 

 

دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم

 

فرستنده : koko


 

 

اگه یه روزیه لگدمحکم خوردى ناراحت نشوآخه خیلى توپى

 

فرستنده : mehrshad - 09177xxx577


 

 

جای خالیش را نه کتاب پر می کند ،
نه قهوه ، نه حتی سیگار… من دلم اینترنت پر سرعت میخواهد…!!!

 

فرستنده : mehrshad - 09177xxx577


 

 

خداييش تاحالا بچه اي رو ديدي كه هم گريه ميكرده هم تخمه ميشكسته
خداييش ديدين
نه جون من دروغ نگينا

 

فرستنده : 09353xxx609 _pjavad64


 

 

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی، بار دوم فکر کردم دیوانه ای، بار سوم فکر کردم دوستم داری، اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای

 

فرستنده : ماهون / ملایر


 

 

به اندازه تمام موهای سرم دوستت دارم...
.
.
.
.
.
امضاء حسن کچل!

 

فرستنده : حسن نصف جهان - 09361xxx38

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: